Біздің кейстер
Жоба іске қосылған сәттен бастап
статистика
2024 жылдың сәуірі
Біз оңтайландырған
компаниялардың
саны
Жүйелерді кейіннен түзетумен
жүргізілген аудиттердің
саны
Біздің жүйелерімізде
жұмыс істейтін қызметкерлердің
саны
Біздің команда әзірлеген
бірегей модульдердің
саны
Нақты уақыт режимінде жаңартылады
Қатырылған десерттер
өндірушісі

- Жаңа қызметкерлерді оқыту және бейімдеу.
- Қалалар арасында тауарларды автоматты түрде жөнелту.
- 8D есептілігімен материалдарды есептен шығару.
- 1С-пен толық интеграция.

Осыдан кейін олар бізді техникалық мамандар ретінде шақырды. Содан бері біз бірге аудиттерге шығамыз және компанияларға жоғары жұмыс стандарттарын қалыптастыруға және қолдауға көмектесеміз.
8 айдан кейін:
Өнімнің өзіндік құнын 30%-ға төмендету
Клиенттердің адалдығын 30%-ға арттыру
Сатуды 90%-ға ұлғайту
Мерзімі өткен төлемдерді 50%-ға қысқарту
8 қоймада ревизия нәтижелерін 60%-ға жақсарту
Қызметкерлердің ауысуын 30%-ға азайту
Жалақыға 20% үнемдеу, сату бөлімінде айына тек 2 млн
Басқарудың жұмыс жылдамдығын 30%-ға арттыру
Металл прокатын сату

Біз олардың жағдайын түсініп, арнайы баға бойынша келістік және небәрі бір аптада...
Үш платформадағы барлық қателер түзетілді.
Барлық деректер қазақстандық порталдарға қолмен көшірілді.
Битрикс24 қолдауымен тарифті тегін көшіру туралы келістік.
Контакт орталығында жауапты адамды ауыстыру үшін автоматтандырылған робот әзірленді.
Фирмалық суық қоңыраулар воронкасы енгізілді.
Клиенттердің белсенділігін талдауға арналған авторлық модуль жасалды.
жүйе жаңа бөлімдер мен процестерді қамту үшін жалғастырылып жатыр.
6 айдан кейін:
Командадағы әлсіз буындар анықталып, ауыстырылды.
Тапсырыстарды өңдеу жылдамдығы
75%-ға өсті.
Лидті сатып алуға жеткізу 24%-ға жақсарды
Пайда 43%-ға артты
Басшылық кеңседегі физикалық болу уақытын
60%-ға қысқартты
Жарнамалық орындарды
сату және жалға беру

4 айдан кейін:
Тапсырыстарды өңдеу жылдамдығы 26%-ға өсті.
Менеджерлердің тиімділігі 17%-ға артты
Автоматты хабарламалар және тегін таратулар 12% уақытты үнемдейді
Жаңа клиенттерді тарту 8%-ға ұлғайды
Басшылық кеңседегі физикалық болу уақытын 40%-ға қысқартты
Іс-шараларды ұйымдастыру


Командадағы әлсіз буындар анықталып, ауыстырылды.
Есептерді күту уақыты 7 күннен 20 секундқа қысқарды
“Құжаттарды шығару уақыты 30-60 минуттан 3-10 минутқа қысқарды
Статустарды нақтылау уақыты 88%-ға қысқарды
Айболит СМ
аспаздық цехы

Супермаркет витринасы мен аспаздық цех арасында тапсырыстар автоматты түрде қалыптасатын автоматты байланыс орнатылды.
Ингредиенттердің есептік сатып алулары мен тапсырыстарды орындау бойынша есептілік жүйесі іске асырылды.
Тағамдарды есептеу және өндірісті жоспарлау үшін Битрикс24 бапталды.
Шикізатты есепке алу және беру жүйесі енгізілді.
Қойма толығымен қайта ұйымдастырылды.
Қызметкерлер тұрақты кестеге және оңтайлы жүктемеге риза.
Тағамдардың сапасы тұрақты, ал клиенттер риза.
Өндірістік қуат өсті, бұл сатылымдар мен жалақының өсуіне әкелді.
Бизнестің рентабельділігі толық ашық.
Супермаркет витринасы әрдайым толы, өнімдер уақытында түседі.
Шикізат тапшылығы ең төменгі деңгейге жеткізілді.
Айболит СМ
сату бөлімі

Себетті сақтағаннан кейін Битрикс24-те тапсырыс карточкасы жасалады, онда менеджерге қандай әрекеттерді орындау керектігін көрсететін тапсырма бірден беріледі.
Менеджер өз тапсырмасын орындағаннан кейін қойма құжаты автоматты түрде қалыптасады, ал қойма мен аға сатушылар тапсырысты жинау бойынша тапсырма алады.
Жинауды аяқтағаннан кейін жүйе курьерге 2ГИС-тегі маршрут сілтемесі мен жеткізу үшін барлық деректерді жібере отырып, тапсырма жасайды.

Көтерме клиенттер бойынша айналым 30%-ға өсті.
Жоғалған тапсырыстар 0%-ға дейін азайды.
Көтерме саудагерлерден тапсырыстарды жинау уақыты күніне 7 сағаттан 2 сағатқа қысқарды.
Тапсырысты жинау уақыты 40 минуттан 7-10 минутқа қысқарды.
Тапсырыстарды жинаудағы қателер 2%-ға дейін азайды.
Қарағанды облысындағы
су тазарту фильтрлері мен технологияларының
жетекші дистрибьюторы

Битрикс24 жүйесін бір аптада құрдық, ал екі аптада Битрикс24-пен интеграцияланған монтажшыларға арналған веб-қосымшаны (модульді) әзірледік.
Менеджер Битрикс24-те тапсырыс қабылдайды, содан кейін тапсырма барлық монтажшыларға автоматты түрде көрсетіледі.
Веб-қосымшада
тапсырысты орындауға қажетті шығын материалдары автоматты түрде көрсетіледі.
Монтажшы қарапайым онлайн-формаларда материалдардың нақты шығынын белгілейді, қанша шығындалғанын көрсете отырып.
Төлемдер мен логистиканы бақылау процесіне интеграцияланған – енді барлық деректер автоматты түрде бухгалтерияға беріледі.
Тапсырыс аяқталғаннан кейін қойма автоматты түрде есептен шығарылған материалдардың тізімін және өңдеуге қажетті сомаларды алады.
Монтажшы тапсырманы таңдап, оны орындауға алады – қалғандары тапсырыстың алынғанын көреді, және ол олардың тізімінен жоғалады.
Сату бөлімі екі ағымға бөлінді: Жеке тұлғалар – жеке алгоритмдермен жұмыс істейді. Заңды тұлғалар – құжат айналымы мен есептіліктің бөлек процестерімен.
Тапсырыстарды өңдеу жылдамдығы 60%-ға артты.
Шығын материалдарын есептеудегі қателер 3-ке дейін қысқарды.
Бизнестің рентабельділігі толық ашық болды.
Төлемдер мен жөнелтілімдерді бақылау ашық болды, бұл қаржылық шығындарды 25%-ға азайтты.
Шикізат тапшылығы ең төменгі деңгейге жеткізілді.
Киім өндірісі және сату

Клиентпен алғашқы байланыстан жаңа коллекция шығаруға дейінгі толық жолды жазып шықтық, барлық кезеңдердің анық құрылымын қамтамасыз еттік.
Үлгілер мен коллекцияларға арналған келісімшарттар енді орыс тілінде автоматты түрде қалыптасады, ал Қытайдағы зауыттармен келісімшарттар қытай тілінде.
Маркетингтік жоспарларды қалыптастыратын және аналитиканы жинау бойынша тапсырмаларды генерациялайтын тұрақты процестер бапталды.
Клиенттердің қалаулары мен сатылымдарды талдауды автоматтандырдық, бұл әзірлеу бөліміне анық жоспар жасауға мүмкіндік берді.
Барлық бөлімдер мен командаларды біріктіретін, үйлесімді және ашық жұмыс жүйесін қалыптастыратын бірыңғай экожүйе құрылды.
Тапсырыс аяқталғаннан кейін қойма автоматты түрде есептен шығарылған материалдардың тізімін және өңдеуге қажетті сомаларды алады.
Өндірісті бақылау 100% ашық болды – енді барлық кезеңдер қатаң мониторингте.
Клиенттер тапсырыстар туралы ақпаратты лезде алады, бұл олардың сенімі мен адалдығын арттырды.
Барлық бөлімдер ресурстарды үнемдейді, негізгі тапсырмаларды жүйе генерациялайды
Иелері процестерді қасында болмай-ақ көреді
Тапсырыстарды орындау жылдамдығы артты, ал логистикадағы кешігулер мен қателер ең төменгі деңгейге жеткізілді.
Салқындатқыш камералар мен қоймалар құрылысы

Сату бөлімі
Жабдықтау
Қойма
Монтажшылар (штатты және штаттан тыс)
Логистика
Жаңа клиенттерді тарту

4 айдан кейін:
Командадағы әлсіз буындар анықталып, ауыстырылды.
Тапсырыстарды өңдеу жылдамдығы
35%-ға өсті.
Лидті сатып алуға жеткізу 40%-ға жақсарды.
Пайда 23%-ға артты
Басшылық кеңседегі физикалық болу уақытын
30%-ға қысқартты
Медициналық жабдықтарды сату

Және бір айдан кейін… voilà! Бүкіл команда Битрикс24-те жұмыс істейді.Біз не істедік:
Жабдықтарды жөнелту процесін автоматтандырдық – ол енді 1С Сауда Басқаруда басталады, содан кейін Битрикс24 арқылы барлық кезеңдерден өтеді, деректердің қайталануы мен жоғалуын болдырмайды.
Құжаттарды қатаң бақылауды баптадық – жүйе қажетті файлдарды тіркемей процесті аяқтауға мүмкіндік бермейді, бұл қателерді болдырмайды.
Монтаждау бөлімімен өзара әрекеттесуді оңтайландырдық – жүйе жабдықтың келу және орнату мерзімдерін автоматты түрде реттейді.
Мерзімдерді бақылауды енгіздік – енді басшылық кідірістерді және мәміленің қай кезеңде екенін нақты уақытта көреді.
Құжаттарды аудару

Құнды есептеу процесін автоматтандырдық – файлды виджетке жүктегеннен кейін жүйе мәміле карточкасында деректерді автоматты түрде толтырады, онда клиенттің немесе тапсырыстың тарифі негізінде сату құны мен жобаның өзіндік құны есептеледі.
Bitrix24-ті 1С-пен интеграцияладық, CRM-де автоматты түрде жасалған құжаттар деректерді қолмен енгізусіз бухгалтерлік жүйеге беріледі, қателерді болдырмайды және жұмысты жеделдетеді.
Тапсырыстарды есепке алудың ыңғайлы жүйесін баптадық – енді жобалар бойынша барлық ақпарат бір жерде қолжетімді, ал есептер лезде қалыптасады, тапсырыстардың мәртебесін нақты уақытта бақылауға мүмкіндік береді.
- Бос орындармен бірге символдар саны (бір бетте және жалпы).
- Бос орындарсыз символдар саны.
- Бос орындар саны.
- Жалпы беттер саны.
7 айдан кейін:
Бір жобаны есептеуге кететін уақыт бірнеше сағаттан бірнеше минутқа қысқарды
Есептерді қалыптастыру енді бірнеше күн емес, секундтарды алады
Компанияның өнімділігі 63%-ға артты – енді тапсырыстарды өңдеу және құнды есептеу тезірек жүзеге асады
Компания басшысы барлық есептер мен процестер онлайн қолжетімді болғандықтан, кеңседегі болу уақытын 25%-ға қысқартты.
Бизнес-процестерді автоматтандыру

Agile-әдіснамасы бойынша жобаларды басқару жүйесі – әр кезеңде бақылау нүктелері енгізілген, бұл қателер мен кідірістерді болдырмайды.
Төлемдерді бақылау модулі – лицензиялардың, клиенттердің төлемдерінің және ішкі шығындардың уақытылы төленуін автоматты түрде қадағалайды.
Әзірлеу және интеграция жүйесі – модульдер мен сайттарды жасау және қолдау үшін толыққанды инфрақұрылымды қамтиды, барлық бөлімдердің үздіксіз жұмысын қамтамасыз етеді.
Сату және енгізу процесін автоматтандыру – клиенттік ағын енді құрылымдалған және ашық, бұл конверсияны арттырады және клиенттердің жоғалуын болдырмайды.
Білім базасы – жаңа қызметкерлерді тез бейімдеуге мүмкіндік береді, компанияның сапаны төмендетпей масштабталуын қамтамасыз етеді.
3 ай жұмыс істегеннен кейін Битрикс24-тің "Алтын серіктес" мәртебесі – жүйенің жоғары тиімділігінің растауы.
8 айда 70 жоба сәтті жүзеге асырылды – компания жетекші интеграторлар қатарына кірді.
Нарықтағы ең жылдам енгізу – өтінімдерді өңдеу және тапсырмаларды орындаудың жоғары жылдамдығы.
Әр жобада тиімділікті арттыру – процестерді автоматтандыру операциялық шығындарды арттырмай жұмыс көлемін ұлғайтуға мүмкіндік берді.
Бизнестің масштабталуы – икемді экожүйе жаңа міндеттер мен нарықтарға оңай бейімделуге мүмкіндік береді.
Грузин асханасының мейрамханасы

- Мәтін – теориялық білім үшін.
- Фото – визуалды қабылдау үшін.
- Бейне – процестерді егжей-тегжейлі зерттеу үшін.
Тексеруші рөлі – жүйе оқытуды дайындау және өткізу, сондай-ақ кандидаттарға арналған тесттер үшін нұсқаулар береді.
Кандидат рөлі – жүйе білімдерді ыңғайлы форматта кезең-кезеңімен береді, және әр блок аяқталғаннан кейін автоматты түрде тест жібереді.
Енгізуші рөлі – стажировкадан өткеннен кейін жүйе қызметкерді командаға біртіндеп енгізу үшін нұсқаулар мен тапсырмалар жібереді.
4 айдан кейін:
Жалдау жылдамдығы 60%-ға артты – кандидаттар менеджерлердің қатысуынсыз барлық кезеңдерден өтеді
Ерте кезеңдердегі іріктеу пайызы 33%-ға өсті, өйткені жүйе жарамсыз адамдарды автоматты түрде сүзеді
Жаңа қызметкерлердің бейімделу уақыты 20%-ға қысқарды, өйткені енді барлық нұсқаулар басшылықтың қатысуынсыз түседі
Стажировкадан сәтті өткен қызметкерлердің пайызы 35%-ға артты, бұл қызметкерлердің ауысуын азайтты
Менеджерлер аптасына орта есеппен 15 сағат үнемдеді, бұл уақыт бұрын қайталанатын оқытуға кететін.
Жиһаз өндірісі

Жабдықтауды оңтайландырдық – енді бөлім сатып алу тізімін автоматты түрде алады және материалдарды жеткізуге өтінімдер қалыптастырады.
Технологтар үшін жеке кеңістік құрдық, онда олар тапсырыстарды модельдейді және деректерді өндіріске береді.
Өндірістік процесті автоматтандырдық – тапсырмалар автоматты түрде қалыптасады, қателер мен жұмыстардың қайталануын болдырмайды.
«Менің жоспарым» баптадық – әр қызметкер тек өз жауапкершілік аймағын көреді, бұл ақпараттың шамадан тыс жүктелуін болдырмайды.
Тапсырыстарды мерзімдер, жүктеме және ресурстар бойынша бөлетін өндірісті жоспарлау платформасын әзірледік.
- Дайын бұйымдар – қоймада бар стандартты модельдер.
- Жеке тапсырыстар – жеке параметрлер бойынша жиһаз жасау.
- Дизайн-жобалар – жиһазды кешенді жобалау.
- Тендерлер – мемлекеттік және корпоративтік сатып алуларға қатысу.
5 айдан кейін:
Өндірістің өнімділігі 27%-ға өсті – тапсырмаларды автоматты бөлу арқылы
Жіберілген хабарламалар саны 20%-дан 4%-ға қысқарды – енді барлық өтінімдер тіркеледі және кідіріссіз жұмысқа беріледі
Тапсырыстардағы шатасулар толығымен (0%) жойылды – жүйе жұмыстарды орындау кезеңдерін анық қадағалайды
Ақаулы өнім 3%-ға дейін төмендеді – барлық кезеңдердегі бақылау қателерді болдырмайды
Тапсырыстарды өңдеу жылдамдығы 48%-ға артты
Бұрғылау жабдықтарын сату

Қалдықтарды қадағалау және автоматты жөнелту үшін «Мой Склад»-пен интеграцияны баптадық.
Коммерциялық ұсыныстар мен келісімшарттарды автоматты генерациялауды іске асырдық, бұл мәмілелерді рәсімдеу процесін жеделдетеді.
WhatsApp және Instagram арқылы байланыс мүмкіндігі бар омниканалды контакт орталығын баптадық, барлық хат алмасуды CRM-де тіркеу арқылы.
Компанияның айналымы 11%-ға артты
Тапсырыстарды өңдеу уақыты күніне 6 сағаттан бір жарым сағатқа қысқарды
Коммерциялық ұсыныстар мен келісімшарттарды дайындау уақыты 40 минуттан 5 минутқа қысқарды
Менеджерлердің клиенттерге жауап беру уақыты 2 сағаттан 15 минутқа қысқарды
Жоғалған клиенттер саны 3%-ға азайды
Басшылық кеңседегі физикалық болу уақытын 55%-ға қысқартты
Стоматологиялық материалдарды сату

Барлық тапсырыстарды бір терезеде өңдеу үшін WhatsApp және телефониямен интеграцияланған.
Клиенттермен өзара әрекеттесудің барлық кезеңдерінде автоматты таратулар мен хабарландыруларды қолдайды.
Bitrix24 негізіндегі CRM-жүйені қамтиды, ол тапсырыстарды тіркеуге, клиенттік базаны басқаруға және төлемдерді бақылауға мүмкіндік береді.
Тапсырыстарды тез өңдеу үшін шоттар мен жүкқұжаттарды автоматты қалыптастыруды қамтамасыз етеді.
Сатудың динамикасын бақылауды жеңілдететін аналитика мен есептерді қамтиды.
Тапсырысты өңдеудің орташа уақыты 15 минуттан 3 минутқа қысқарды.
Жоғалған өтінімдер саны 42%-ға азайды
Қайта оралған клиенттердің пайызы 25%-ға артты
WhatsApp-таратулардағы жекелендірілген ұсыныстардың арқасында орташа чек 12%-ға өсті
Операторлардың жүктемесі 50%-ға төмендеді, бұл штатты ұлғайтпай көбірек тапсырыстарды қабылдауға мүмкіндік берді
Өнеркәсіптік жабдықтарды сату

Сату және жабдықтау бөлімдерін автоматтандырдық, клиенттермен және жеткізушілермен жұмыс процесін анық қамтамасыз еттік.
Коммерциялық ұсыныстар, шоттар, келісімшарттар және жүкқұжаттарды қамтитын құжаттарды автогенерациялау жүйесін енгіздік – енді барлық құжаттар секундтарда жасалады.
Сату скрипттерін және хабарламалар шаблондарын әзірлеп, енгіздік, бұл менеджерлердің жұмысын жеделдетті және клиенттермен коммуникацияны құрылымды етті.
Иесіне нақты уақытта бизнестің негізгі көрсеткіштерін көруге мүмкіндік беретін жекелендірілген есептілік жүйесін баптадық.
Кіріс өтінімдерді автоматты түрде тіркейтін және оларды менеджерлер арасында бөлетін клиенттерді тарту және тапсырыстарды өңдеу жүйесін енгіздік.
3 айдан кейін:
Тапсырыстарды өңдеу жылдамдығы 50%-ға артты
Менеджерлер құжаттарға 40%-ға аз уақыт жұмсайды
Клиенттік ағын автоматты өтінімдерді өңдеу жүйесінің арқасында 15%-ға өсті
Жабдықтауды бақылау енді 100% ашық, бұл шығындар мен жеткізу кідірістерін болдырмайды
Басшылық бірнеше сағаттың орнына бірнеше секундта есептер алады
Сату және процестерді басқару платформасы

Microsoft Access-те жартылай фабрикаттар мен тағамдарды есептеу жүйесі, ол өзіндік құн, шығын нормалары және рентабельділіктің барлық көрсеткіштерін ескереді
Whoopkassa, WhatsApp және Instagram-мен интеграцияланған Битрикс24 платформасында автоматтандырылған сатулар, бұл тапсырыстарды кідіріссіз өңдеуге мүмкіндік берді
Қойма есебінің ашық жүйесі — материалдар автоматты түрде есептен шығарылады, қайта сұрыптау мен тапшылықты болдырмайды
Шикізат бағаларының өзгеруіне лезде бейімделуге мүмкіндік беретін икемді баға белгілеу
Персонал үшін автоматтандырылған хабарландырулар — барлық тапсырмалар рөлдер бойынша бөлінеді, ал жүйе қандай әрекеттерді орындау керектігін хабарлайды
Өндіріс тоқтаусыз жұмыс істейді — шикізат қорлары мен кестелер анық құрылған
Өзіндік құн есептеулеріндегі қателер 0%-ға дейін төмендетілді
Компанияның айналымы бірінші айда сату жоспарын 46%-ға, екінші айда 63%-ға асып түсті
Бірінші күннен бастап бірде-бір өтінім жіберілмеді
Басшылық цехтағы физикалық болу уақытын 80%-ға қысқартты
Жиһаз өндірісі

Басшылық үшін автоматтандырылған есептер — қызметкерлердің барлық KPI, тапсырыстардың мәртебесі, қаржылық көрсеткіштер және өндірістің рентабельділігі енді бір терезеде
Процестерді толық бақылау — өтінімдер сату бөлімінен дизайнерлерге, содан кейін технологқа және цехқа ақпаратты қолмен қайталаусыз беріледі
Барлық негізгі құжаттарды автоматты генерациялау — құн есептеулерінен бастап клиенттермен келісімшарттарға дейін
Нақты уақыттағы өзіндік құнды есептеу — материалдар мен еңбек шығындарын есептеудегі қателер жойылды
Қызметкерлердің KPI есептеуі автоматтандырылды — персоналды ынталандыру енді ашық және объективті
Тапсырмаларды анық бөлу арқылы өнімділік 20%-ға өсті
Басшылық кеңседегі физикалық болу уақытын 30%-ға қысқартты
Өзіндік құн есептеулеріндегі қателер нөлге дейін төмендетілді
Элиталық кофені өндіру, көтерме сауда

Тапсырыстарды қабылдауды автоматтандырдық – енді WhatsApp және қоңыраулардан түскен барлық өтінімдер бір жүйеде тіркеледі, клиенттердің жоғалуын болдырмайды
Автоматты таратуларды баптадық – клиенттер тапсырыстың әр кезеңінде хабарландырулар алады, бұл сенімді арттырады және бас тартулар санын азайтады
Көтерме және бөлшек сауданы бірыңғай басқаруды іске асырдық – CRM воронкасы клиенттерді бөледі, оларға әртүрлі бағалар мен шарттарды қолданады
Есептер мен аналитиканы баптадық – басшылық сатудың динамикасын, клиенттердің белсенділігін және менеджерлердің тиімділігін нақты уақытта көреді
Қойма есебін интеграцияладық
Бірыңғай фиксация жүйесінің арқасында тапсырыстарды өңдеу жылдамдығы 20 минуттан 5 минутқа қысқарды
Енгізуден кейін компанияның айналымы ай сайын 13%-ға артты
Өтінімдерді рәсімдеудегі қателер 5%-ға дейін төмендеді
Басшылық сатуды бақылау уақытын 60%-ға қысқартты
Қайталанатын тапсырыстар саны 22%-ға өсті
Спорттық киімдерді сату

Барлық тапсырыс көздерін – сайт, маркетплейстер, әлеуметтік желілер және мессенджерлерді біріктіретін контакт орталығын баптадық
Тауарлардың вариацияларын (өлшемдер, түстер) қостық, бұл менеджерлердің жұмысын едәуір жеңілдетті
Таратуларды автоматтандырдық – клиенттер енді жекелендірілген хабарландырулар мен акциялар алады
Маркетплейстер мен сайтты интеграцияладық – барлық арналардан түскен тапсырыстар бір CRM-де тіркеледі, шатасулар мен жоғалтуларды болдырмайды
Қойма есебін біріктірдік – енді қорлар автоматты түрде синхрондалады, ал жүйе қорларды толтыру қажет болғанда хабарлайды
Мәртебелерді нақтылау уақыты 90%-ға қысқарды
Сату бөлімінің шығындары 15%-ға үнемделді (жалақыны қоса алғанда)
Айналым 24%-ға артты
Басшылық кеңседегі физикалық болу уақытын 30%-ға қысқартты
Коворкинг, IT-орталық

Іс-шараларды жылдам құру модулі – әкімшілер екі рет басу арқылы іс-шара карточкасын қалыптастырады, мәліметтер мен жауаптыларды көрсетеді
Тіркеу формаларымен интеграция – қатысушылардың деректері CRM-ге бірден түседі, қолмен енгізуді болдырмайды
Еске салғыштардың автоматты таратулары – қатысушылар іс-шара алдында хабарландырулар мен жазбалар туралы ескертпелер алады
Кері байланыс жинау – іс-шарадан кейін жүйе қонақтардан пікірлерді автоматты түрде сұрайды және оларды CRM-де тіркейді
Есептерді қалыптастыру – әкімшілік қатысу, тартылу және іс-шаралардың тиімділігі бойынша егжей-тегжейлі аналитиканы алады
Іс-шараны ұйымдастыру уақыты 6 есе қысқарды – идеядан бастап іске қосуға дейін енді бірнеше минут қажет
Іс-шараларға қатысушылар саны 35%-ға артты – ыңғайлы тіркеу және автоматты еске салғыштардың арқасында
Кіре берістегі өткізу қабілеті 2,5 есе өсті – қонақтар жүйеде секундтарда тіркеледі, қағаз тізімдерсіз
Қатысушылардың 80%-ы кері байланыс қалдырады – автоеске салғыштар қонақтарды әсерлерімен бөлісуге ынталандырады
Хаб әкімшілігі аналитикаға 3 есе аз уақыт жұмсайды, өйткені барлық есептер автоматты түрде қалыптасады
Массаж салоны

Altegio платформасы арқылы онлайн-жазбаны енгіздік – енді клиенттер шеберді, қызметті және ыңғайлы уақытты өз бетінше таңдай алады
Интерактивті баға тізімін баптадық – әр қонақ қызметтер мен бағалардың толық тізімін жүйеде тікелей көре алады
Барлық байланыс арналарынан өтінімдерді өңдейтін контакт орталығын интеграцияладық
Шығын материалдарын есепке алуды автоматтандырдық – енді өнімнің шығыны автоматты түрде тіркеледі, тапшылық пен артық шығынды болдырмайды
Шеберлердің жұмысын есепке алу жүйесін іске асырдық – басшылық қызметкерлердің жүктемесі мен тиімділігі бойынша ашық статистиканы алады
Массажға жазылу енді қоңыраумен 5-7 минуттың орнына 30 секундты алады
Онлайн-жазбалар саны 65%-ға өсті, өйткені клиенттер ыңғайлы уақытты өз бетінше таңдайды
Әкімшілердің жүктемесі 40%-ға төмендеді – олар енді жазбаларды растауға уақыт жұмсамайды
Шығын материалдарын есепке алу 100% ашық болды – енді тапшылықтар мен жоспарланбаған шығындар жойылды
Шеберлердің табысы орташа есеппен 18%-ға өсті, өйткені жүйе жазбаларды тиімді бөледі және мамандарды жүктейді
Зоодүкендер желісі

Брондауға арналған сайт құрдық – клиенттер енді дүкенге қоңырау шалмай немесе келмей-ақ грумерге онлайн жазыла алады
Жүйені Битрикс24-пен интеграцияладық – клиенттер, жазбалар және қызметтер туралы барлық ақпарат CRM-де тіркеледі, деректердің қайталануы мен жоғалуын болдырмайды
Канбан-жүйесін баптадық – әр тапсырыс брондаудан қызметті аяқтауға дейін анық кезеңдерден өтеді, ал жүйе менеджерлерге келесі не істеу керектігін автоматты түрде хабарлайды
WhatsApp және телефонияны қостық – енді қызметкерлер клиенттермен ыңғайлы мессенджерлерде өзара әрекеттесе алады, ал барлық хат алмасу клиент карточкасында сақталады
Шығын материалдарын есепке алу жүйесін баптадық – жүйе қызметтер үшін шығындарды автоматты түрде есептен шығарады, өнім қорларын тиімді басқаруға көмектеседі
Онлайн-брондаулар саны 72%-ға өсті, өйткені жазылу тәулік бойы қолжетімді болды
Жазбаны рәсімдеу уақыты автоматты растаудың арқасында 5 минуттан 30 секундқа қысқарды
Грумерлердің жүктемесі 50%-ға артты, өйткені жүйе клиенттерді оңтайлы бөледі
Жабылмаған жазбалардың пайызы 60%-ға азайды, автоматты еске салғыштардың арқасында
Әкімшілердің жүктемесі 45%-ға төмендеді, өйткені клиенттер енді өз бетінше жазылады
Табиғи биологиялық белсенді қоспалар өндірушісі

Мәмілелерді толық бақылаумен сату воронкасы – алғашқы байланыстан серіктестік келісімді аяқтауға дейін
WhatsApp, Telegram және Instagram интеграциясы бар контакт орталығы – енді барлық өтінімдер бір жүйеге түседі, жіберілген хабарламаларды болдырмайды
Клиенттер мен серіктестер үшін автоматты хабарландырулар – олар кездесулер, тапсырыстар және арнайы ұсыныстар туралы еске салғыштар алады
Тамақ қоспаларының ыңғайлы каталогы – менеджерлер өнім туралы барлық ақпаратты CRM-де тікелей көреді
Аналитика және есептер – басшылық енді негізгі көрсеткіштерді және команданың жұмыс тиімділігін қадағалайды
Өтінімді өңдеудің орташа уақыты орталықтандырылған CRM-нің арқасында 20 минуттан 10 минутқа қысқарды
Жіберілген өтінімдер саны 80%-ға азайды, өйткені барлық өтініштер жүйеде тіркеледі
Коммерциялық ұсыныстар мен келісімшарттарды шығарудағы қателер 5%-ға дейін төмендетілді
Менеджерлердің жүктемесі 20%-ға азайды, өйткені жүйе рутиналық тапсырмаларды өз мойнына алады
Демалыс аймағы

- Қызметтер мен ойын-сауықтар каталогымен танысу.
- Мейрамханаға, SPA-ға, экскурсияға немесе қосымша қызметтерге брондау.
- Өз тапсырыстарының мәртебесін және шотты нақты уақытта тексеру.
- Тазалау қызметіне, бөлме сервисіне немесе әкімшілікке сұраныс жіберу.
Нөмірлерді, тамақтануды және ойын-сауықтарды брондаумен интерактивті онлайн-каталог
Әр нөмірдегі QR-кодтармен интеграция, қызметтерге жылдам қол жеткізу үшін.
Клиент нөміріне байланысты ішкі жүкқұжаттар мен шоттарды автоматты қалыптастыру.
Материалдар мен өнімдердің шығынын нақты уақытта тіркейтін қойма есебі
Брондаулар, шығындар және персоналдың жүктемесі бойынша аналитикасы бар басшылық үшін есептер
6 айдан кейін:
Қонақтардың 60%-ы QR-код арқылы тапсырыстар мен брондауларды рәсімдейді, ресепшеннің жүктемесін азайтады
Сұранысты өңдеу уақыты шоттарды автоматты қалыптастырудың арқасында 10 минуттан 1 минутқа қысқарды
Қосымша қызметтерден түскен табыс 13%-ға өсті, өйткені қонақтарға веб-қосымша арқылы тапсырыс беру ыңғайлы
Персоналдың жүктемесі біркелкі бөлінді, бұл артық жұмысты 25%-ға қысқартуға мүмкіндік берді.
Құрылыс компаниясы
- Заңгерлер бөлімі – келісімшарттарды дайындау және құжаттаманы келісу үшін
- Бухгалтерия – төлемдерді бақылау және әртүрлі валюталарда қаржылық операцияларды жүргізу үшін
- Дизайнерлер (штатты және штаттан тыс) – жұмыстарды үйлестіру және макеттерді уақытылы бекіту үшін.
- Компания басшылығы – барлық процестерді жедел бақылау үшін.
Кідірістерді азайту үшін шешімдерді автоматты бекітудің бизнес-процестері.
Жобалық қалталар пайдаланушылардың құқықтарына байланысты автоматты түрде жасалатын және бапталатын ақпарат пен құжаттар алмасу жүйесі.
Барлық төлемдерді және қаржылық міндеттемелер бойынша еске салғыштарды қадағалайтын төлемдерді бақылау модулі.
Битрикс24 бұлтынан компанияның корпоративтік қоймасына деректерді мерзімді түрде жүктеп алатын, деректердің қауіпсіздігі мен қорғалуын қамтамасыз ететін алгоритм.
6 айдан кейін:
Автоматты бизнес-процестердің арқасында құжаттарды келісу мерзімі 3–14 күннен 6 сағатқа қысқарды
Валюталарды есептеудегі қателер ең төменгі деңгейге жеткізілді
Төлемдерді бақылау модулі мерзімдер туралы еске салатындықтан, жіберілген төлемдердің қаупі 70%-ға азайды
Қажетті құжаттаманы іздеу уақыты 85%-ға қысқарды, өйткені жүйе файлдарды жобалар бойынша автоматты түрде бөледі
Компания басшылығы енді жобалардағы өзгерістерге жедел әрекет етуге мүмкіндік беретін нақты уақытта толық аналитиканы алады
Металл бұйымдар мен құрылыс материалдарын жеткізуші

Барлық деректерді сақтай отырып және алдыңғы қателерді жоя отырып, порталды қазақстандық серверге қолмен көшіру
Сату бөлімін автоматтандырдық, кіріс және шығыс тапсырыстарды жүйеге қостық
Бизнес-процестерді баптадық – енді мәмілелерді менеджерлер арасында беру автоматты түрде жүзеге асырылады, деректердің жоғалуын болдырмайды
Нұсқаулар мен шаблондарға жылдам қол жеткізу үшін білім базасын құрдық, бұл қызметкерлердің жүктемесін азайтты
Менеджерлерге келесі қадамды хабарлайтын және сату процесін жеделдетуге көмектесетін мәмілелердің «ақылды сценарийлерін» әзірледік
Құжат шаблондарын интеграцияладық – енді шоттар, келісімшарттар және коммерциялық ұсыныстар автоматты түрде қалыптасады және қолмен толтыруды қажет етпейді
Тапсырыстарды өңдеу жылдамдығы 40%-ға артты
Мәмілелерді менеджерлер арасында беру енді 2-3 сағаттың орнына 10 секундты алады
Жіберілген өтінімдер саны 60%-ға қысқарды
Құжаттардағы түзетілген қателер саны 95%-ға азайды
Басшылық үшін есептерді қалыптастыру уақыты 2 күннен 1 минутқа қысқарды
Маркетингтік агенттік

дәл бізді таңдады?
Мессенджерлер мен қоңыраулардан түскен барлық өтінімдер CRM-ге түсіп, клиенттер карточкаларында тіркелуі үшін жүйені контакт орталығымен интеграцияладық
Клиенттерді алғашқы байланыстан тапсырысты орындауға дейін анық жүргізуді қамтамасыз ететін сату воронкасын баптадық
Контент өндірісін басқару жүйесін әзірледік, онда тапсырмалар қызметкерлер арасында автоматты түрде бөлінеді, қолмен қайталанатын жұмысты болдырмайды
Қызметкерлердің жалақысын есептеуді автоматтандырдық – жүйе KPI-ді, орындалған тапсырмаларды ескереді және өнімділікті тіркейді
Клиенттер мен орындалған жұмыстар бойынша есептерді баптадық, бұл басшылыққа тиімділікті талдауға және әлсіз тұстарды көруге мүмкіндік берді
2 айдан кейін:
Тапсырыстарды өңдеу жылдамдығы 30%-ға артты
Клиенттердің жіберілген сұрауларының саны 67%-ға қысқарды
Дайын контентті шығару уақыты 19%-ға төмендеді
Жалақыны есептеу енді бірнеше сағаттың орнына 1 минутты алады
Есептіліктің ашықтығы иесіне тиімсіз процестерге шығындарды 20%-ға қысқартуға мүмкіндік берді
Медициналық жабдықтарды сату

1С-пен интеграция: Битрикс24 пен 1С арасында деректерді синхрондауды қамтамасыз еттік, тауарларды есепке алуды және бухгалтерлік операцияларды автоматтандыруды жаңарту үшін
Мессенджерлер мен телефониямен интеграция: WhatsApp, Instagram және телефониямен интеграцияны баптадық, бұл клиенттермен коммуникацияны орталықтандыруға және сұраныстарды өңдеудің жеделдігін арттыруға мүмкіндік берді
Құжаттар шаблондары: Коммерциялық ұсыныстар, шоттар және келісімшарттарды автоматты генерациялау үшін құжаттар шаблондарын әзірлеп, енгіздік, бұл құжаттаманы дайындау уақытын қысқартты
Сатуларды басқару жүйесі: Қызметкерлер үшін автоматты тапсырмалары бар сату воронкаларын іске асырдық, бұл мәміленің әр кезеңінде бақылауды қамтамасыз етті және сату бөлімінің жұмыс тиімділігін арттырды
Көпкомпонентті құрылым: Бір жүйе шеңберінде бірнеше заңды тұлғалармен және әртүрлі валюталармен жұмыс істеу мүмкіндігін енгіздік, бұл қаржылық ағындарды және құжат айналымын басқаруды жеңілдетті
Минималды түзетулерден кейін жүйе сәтті іске қосылды, және барлық қызметкерлер жаңа ортада тиімді жұмыс істей бастады.
Генерация процесін автоматтандырудың арқасында құжаттарды дайындау уақыты 50%-ға қысқарды
Мессенджерлер мен телефониямен интеграцияның арқасында клиенттік сұраныстарды өңдеу жылдамдығы 33%-ға артты
Сатулардың барлық кезеңдерінде ашықтық пен бақылаудың артуы мәмілелер конверсиясын 25%-ға арттырды
Бірнеше заңды тұлғалар мен валюталарды басқаруды жеңілдету қаржылық операциялардағы қателердің ықтималдығын төмендетті
Металл прокатын сату

Жеке сату воронкаларын баптадық – әр мәміле анық құрылған процестен өтеді, хаос пен клиенттердің жоғалуын болдырмайды
Төлемдерді бақылау жүйесін әзірледік – енді жүйе төленбеген тапсырыстарды лезде анықтайды, кідірістерді болдырмауға көмектеседі
Қызметкерлер үшін жеке басқару панельдерін құрдық – енді әркім тек өз жауапкершілік аймағын көреді, бұл тапсырмаларды орындауды жеделдетеді
Контакт орталығын толық автоматтандырдық – SIP-коннектор қоңырауларды автоматты түрде бөледі және жауаптыны ауыстырады, өтініштерді жоғалтпау үшін
Есеп беру жүйесін баптадық – деректер автоматты түрде жиналады және нақты уақытта басшылыққа беріледі
Тартылған клиенттер саны 30%-ға артты
Менеджерлердің әңгімелерінің сапасы 25%-ға өсті
Тапсырыстарды өңдеу уақыты 20%-ға қысқарды
Жіберілген төлемдер ең төменгі деңгейге жеткізілді
Басшылық аналитиканы лезде алады
Білім беру орталығы

Кіріс өтінімдерді есепке алу жүйесін іске асырдық – енді сұраныстар автоматты түрде менеджерлерге бөлінеді және клиент көздері бойынша сүзіледі (сайт, мессенджерлер, әлеуметтік желілер)
Студенттерді есепке алуды баптадық – әр оқушы туралы барлық ақпарат енді Битрикс24-те тіркеледі, оның ішінде курстар, төлемдер және қатысу
Сабақ кестесін Google Календармен синхрондадық – енді оқытушылар мен студенттер өзгерістерді лезде көреді және актуалды деректерді жоғалтпайды
Телефония мен мессенджерлерді интеграцияладық – WhatsApp және Instagram енді CRM арқылы жұмыс істейді, бұл сұраныстарды өңдеу жылдамдығын жақсартты
Оқытушылардың жалақысын есептеуді автоматтандырдық – есептер енді өткізілген сабақтар негізінде автоматты түрде қалыптасады, қателерді болдырмайды
Сұраныстарды өңдеу жылдамдығы 50%-ға артты, өйткені менеджерлер клиенттің қайдан келгенін бірден көреді және тезірек әрекет ете алады
Курстарға жаңа жазбалар саны 25%-ға өсті, өйткені өтінімдер тіркеледі және жоғалусыз өңделеді
Сабақтарға қатысу 30%-ға өсті, студенттерге автоматты еске салғыштардың арқасында
Жалақы есептеулеріндегі қателер 0%-ға дейін төмендетілді, өйткені жүйе нақты өткізілген сабақтарды тіркейді
Менеджерлердің жүктемесі 40%-ға қысқарды, өйткені деректерді әртүрлі көздерден қолмен тасымалдаудың қажеті жоқ
Кафель және сантехника дистрибьюторларының желісі

Сату воронкаларын баптадық – енді әр мәміле өтінімнен жөнелтуге дейін анық процестен өтеді
Контакт орталығын автоматтандырдық – тапсырыстар бірыңғай терезе арқылы түседі, ал жүйе оларды менеджерлерге өзі бөледі
Төлемдер мен жөнелтілімдерді бақылауды енгіздік – менеджерлер мен бухгалтерия енді барлық төлемдер мен тауар қозғалысының мәртебесін бірден көреді
Клиенттерді автоматты хабарландыруды іске асырдық – тапсырыс берушілер тапсырыстарының мәртебесі туралы SMS және e-mail алады
Қалааралық логистиканы оңтайландырдық – жүйе тауардың қоймалар мен кеңселер арасындағы қозғалысын қадағалайды
Тапсырыстарды өңдеудегі кідірістер екі есе қысқарды – жүйе мерзімдерді өзі бақылайды және жауаптыларды хабардар етеді.
Тауарларды есепке алудағы қателер 95%-ға жойылды, өйткені жүйе филиалдар арасындағы қозғалыстарды тіркейді.
Шоттар мен жабатын құжаттарды шығару уақыты автоматты шаблондардың арқасында 30 минуттан 5 минутқа қысқарды.
Менеджерлер енді рутиналық тапсырмалар автоматтандырылғандықтан 40%-ға көбірек мәмілелерді жүргізеді.
Барлық процестердің анық синхрондауының арқасында компанияның жүк айналымы 25%-ға артты.
Компьютерлік техниканы өндіруші

Тендерлерді жүргізу жүйесін іске асырдық, менеджерлер конкурстармен орталықтандырылған және хаоссыз жұмыс істей алады
Жеткізілімдерді бақылауды автоматтандырдық – енді логистика туралы барлық ақпарат CRM-де тіркеледі
Мәмілелерде өтінімдерді есепке алуды баптадық – клиенттердің барлық өтініштері енді реттелген және бір басу арқылы қолжетімді
Әр кезең бақылауда болуы үшін нақты мерзімдері бар автоматты тапсырмаларды әзірледік
Тендерлермен жұмыс жеделдетілді – қызметкерлер анық алгоритм бойынша жұмыс істейді, кідірістерді азайтады
Барлық өтінімдер бір жерде жиналды – деректер жоғалмайды, менеджерлер мәртебелерді оңай қадағалайды
Тапсырмаларды орындауды бақылау – мерзімдер автоматты түрде сақталады, жүйе дедлайндар туралы еске салады
Жеткізілімдерді оңтайландыру – логистика енді ашық, бұл жеткізудегі ақауларды болдырмайды
Ірі жиһаз өндірісін автоматтандыру

Тапсырыстарды түрі бойынша сүзгілеу жүйесін баптадық – енді әр өтінім лезде қажетті бөлімге түседі.
Менеджерлер үшін клиенттермен жұмысты автоматтандыратын бизнес-процестерді іске қостық.
Операцияларды толық бақылауды іске асырдық, бұл ақпараттың жоғалуын азайтты.
Басшылық кез келген уақытта актуалды деректерді көруі үшін ыңғайлы есеп беру жүйесін әзірледік.
Өртке қарсы техниканы сату және орнату

Контракттарды тезірек жасауға көмектесетін тендерлік воронканы баптадық
Клиенттердің әртүрлі түрлері үшін икемді сату сценарийлерін әзірледік
Қолмен енгізуді болдырмау үшін жүйені 1С-пен интеграцияладық
Тапсырмаларды менеджерлер арасында бөлетін контакт орталығын автоматтандырдық
Клиенттер енді жекелендірілген қызмет алады
Контракттарды жасау жеңілдеді, тендерлік жұмыс автоматтандырылды
Құжат айналымы жеделдетілді, өйткені деректер 1С-ке лезде беріледі
Менеджерлер клиенттердің сұраныстарына анық тапсырмалар алгоритмінің арқасында жедел әрекет етеді
Регрессивтік гипнозға маманданған психолог
Битрикс24-те бұлтты порталды баптадық – енді барлық клиенттер мен курстар бір жүйеде тіркеледі.
Барлық байланыс арналарын (WhatsApp, Instagram, телефон) біріктіретін контакт орталығын интеграцияладық.
Клиенттерді біліктілікпен іріктеуге арналған бот әзірледік – ол деректерді автоматты түрде жинайды, қажеттіліктерді талдайды және өтінімдерді жұмысқа береді.
Мақсатты жарнамаға арналған формаларды құрдық, олар қажетті аудиторияны тартуға көмектеседі.
Клиенттік базаны жүргізу ыңғайлы болды, өйткені барлық деректер CRM-де автоматты түрде жаңартылады
Өтінімдерді өңдеу бот алдын ала клиенттерді сүзетін және ақпарат жинайтындықтан 2 есе жеделдетілді
Контакт орталығы барлық сұраныстарды бір жерде біріктіргендіктен клиенттермен коммуникация тиімдірек болды
Мақсатты таргетинг тек қызығушылық танытқан клиенттерді тартады, бұл конверсияны 30%-ға арттырды
Онлайн-білім беру

Курстарды басқаруға арналған портал құрдық – енді курстар кезеңдер бойынша құрылымдалған және әр оқушыға жеке тапсырмалар қолжетімді
Лидтерді автоматты жүктеу жүйесін енгіздік – өтінімдер енді CRM-де тіркеледі және өңделеді
Қоңырауларды өңдеу жүйесін баптадық, ол сұраныстарды менеджерлер арасында автоматты түрде бөледі
Сертификаттарды автогенерациялауды әзірледік – курс аяқталғаннан кейін жүйе оқушыларға құжаттарды автоматты түрде береді
Курстарды басқару процесі толығымен автоматтандырылды, бұл қызметкерлердің жүктемесін азайтты.
Оқытушылар (штатты және штаттан тыс) енді бірыңғай жүйеде жұмыс істейді, бұл үйлестіруді жеңілдетеді.
Сертификаттарды беру бір секундты алады, бірнеше күннің орнына, бұл ыңғайлылықты арттырады.
Басшылық оқытушылардың тиімділігі бойынша аналитиканы нақты уақытта алады, бұл білім беру бағдарламаларын жақсартуға көмектеседі.
Көтерме сату

Сату бөлімін, қойманы, логистиканы және бухгалтерияны Битрикс24-те бірыңғай платформаға біріктірдік
Кідірістерді болдырмау үшін тапсырмаларды автоматты бөлуді баптадық
Өтінімдерді сапалы өңдеуді қамтамасыз ететін контакт орталығын интеграцияладық
Басшылыққа бизнестің көрсеткіштерін лезде көруге мүмкіндік беретін жылдам аналитика жүйесін әзірледік
Барлық бөлімдер енді синхрондалған, бұл жұмыстағы кідірістерді жойды
Өтінімдер бұрынғыдан 40%-ға тезірек өңделеді, өйткені барлық процестер автоматтандырылған
Тапсырмаларды бөлу енді автоматты түрде жүзеге асырылады, қателерді болдырмайды
Басшылық есептерді бір басу арқылы алады, бұл шешім қабылдауды жеңілдетті
Корпоративтік түскі астарды
өндіру және жеткізу

Өндірістік процестер мен сату бөлімін автоматтандыру үшін Битрикс24-те портал әзірледік
Әртүрлі банктермен жұмыс істейтін шоттарды автоматты генерациялау жүйесін енгіздік
Клиенттерге тағамдарды тез таңдап, тапсырыс беруге болатын ыңғайлы каталог құрдық
Өнімдердің қорларын, өзіндік құнды және өндіріс стандарттарын ескеретін калькуляция жүйесін баптадық
Қойма есебі енді толық бақылауда, бұл тапшылықты болдырмайды
Клиенттер ыңғайлы каталог алды, бұл тапсырыстарды 25%-ға арттырды
Өндірістік процестегі қателер ең төменгі деңгейге жеткізілді, өйткені жүйе қажетті ингредиенттерді автоматты түрде есептейді
Шоттарды автоматты генерациялаудың арқасында төлемдерді өңдеу уақыты 3 есе қысқарды
Қазақстан нарығындағы табыс үшін логистиканы автоматтандыру

Жұмысты жеделдету және сервисті жақсарту үшін ыңғайлы шешімдер жасадық:
Тапсырыстарды қадағалауға арналған Telegram-бот әзірледік — өңдеу уақыты 25%-ға қысқарды
Нақты уақытта деректерді басқару үшін Битрикс24-ті қостық — бұл операцияларды ашығырақ етті
WhatsApp және Telegram арқылы хабарландыруларды баптадық — клиенттер әрдайым өз посылкаларының қайда екенін біледі
Қаржы және процестерді талдауға арналған есептерді құрдық — басшылық дәл шешімдер қабылдау үшін деректер алды
Масштаб: бір филиалдан үш шығару пунктіне дейін.
Сапа: клиенттер сервиске 4.8/5 баға береді — ICargo Қазақстандағы қызмет көрсету деңгейі бойынша көшбасшы.
Сенімділік: бірде-бір посылка жоғалған жоқ.
Нарық: Қазақстан логистикасының 15% үлесі.
Жылдамдық: тапсырыстарды өңдеу 25%-ға, көлем 40%-ға өсті.
Бизнеске арналған инженерлік шешімдерді оңтайландыру

Біз жеделдету және автоматтандыру үшін шешімдер енгіздік:
Битрикс24-те номенклатураны ыңғайлы қарауға арналған модуль әзірледік — барлық тауарлар, сипаттамалар және қорлар түсінікті кестеде көрінеді
КҰ-ны Excel және PDF форматында автогенерациялауды баптадық — КҰ қалыптастыру кезінде бір клиент сұранысына бірнеше тауарды кестеге қосу мүмкіндігі бар
Келісімшарттарды автоматты қалыптастырумен сату воронкасын құрдық
Жылдамдық: тауарларды іріктеу және КҰ жасау уақыты 2 есе қысқарды
Тиімділік: өтінімдерді тез өңдеудің арқасында сату 25%-ға өсті
Конверсия: жабылған мәмілелердің үлесі 30%-ға артты
Спорт залдарын автоматтандыру
тәртіп пен өсу үшін

WhatsApp және Instagram арқылы сынама сабақтарға өтінімдер жинауды баптадық, Битрикс24-пен интеграция жасадық
Қатысуды есепке алу және төлемдерді нақты уақытта бақылау үшін Битрикс24-ті енгіздік
Төлемдер туралы еске салғыштар үшін WhatsApp және Instagram арқылы автоматты хабарландыруларды қостық
Тәртіп: мерзімі өткен төлемдер 0%-ға қысқарды.
Жылдамдық: өтінімдерді өңдеу 60%-ға жеделдетілді.
Ашықтық: кірістер Битрикс24-те кез келген уақытта көрінеді.
Өсу: сынама сабақтарға жазылу 35%-ға артты.
Ыңғайлылық: клиенттер сервисті 4.7/5 деп бағалайды.
Түрлі металдардан өнеркәсіптік бұйымдар жасау

- Сату жүйесін жетілдіру және бухгалтерия мен сату бөлімі арасындағы тиімді өзара әрекеттестікті қамтамасыз ету.
- Төлемдерді келісу мен ЕАЭО ерекшеліктерін ескере отырып, сатып алу процесін автоматтандыру.
- Менеджерлер үшін функционалды кеңейту: хабарламалар шаблондарын, автоматты таратуларды, сондай-ақ клиенттермен жедел коммуникация үшін ақылды сценарийлерді енгізу.
Клиенттермен коммуникацияны жеделдету үшін хабарламалар шаблондары мен автохабарламаларды енгізу.
Қайталанатын тапсырмаларда менеджерлердің жұмысын жеңілдететін ақылды сценарийлерді (триггерлер мен әрекеттер тізбегін) баптау.
ЕАЭО аясында бақылау нүктелері мен мерзімдерді қадағалайтын сатып алу процесін іске асыру.
Төлемдерді келісу автоматтандыру: енді бухгалтерия мен сату бөлімі бір жүйеде жедел өзара әрекеттеседі.
Менеджерлердің сату жоспарлары, төлемдер категориялары, қызметкерлердің тапсырмалары және қарыздар бойынша есептер әзірленді.Жоба жақында іске асырылды, сондықтан енгізуден кейінгі нәтижелер толықтырылады. Дегенмен, қазірдің өзінде компания мыналарды алды:
Шаблондар мен автохабарламалардың арқасында менеджерлер мен клиенттер арасындағы жеделдетілген өзара әрекеттестік.
ЕАЭО аясында ашық және басқарылатын сатып алу процесі.
Тапсырмалар мен қаржылық көрсеткіштерді (кірістер, қарыздар, сату жоспарларын орындау) бақылауға арналған ыңғайлы құралдар.
Бухгалтерлік аутсорсинг

Жаңа тарифке тұрақты тапсырмаларды бейімдеу. Битрикстің стандартты функционалын пайдаланбай, күнделікті, апталық, айлық және жылдық периодтылық механизмін қолмен қайта жасадық
Кең ауқымды BI-есепті әзірлеу. Есеп компанияның барлық тапсырмаларын қамтиды, қызметкерлер, күндер және мәртебелер бойынша сүзгілеу мүмкіндігі бар. Басшылық екі басу арқылы жүктеме динамикасын көреді және әлсіз тұстарға жедел әрекет ете алады.
Ішкі процестерді автоматтандыру. Жаңа компанияны рәсімдеу және 1С бағалау үшін Битриксте ыңғайлы шаблондарды іске асырдық, қызметкерлер бұл операцияларды тез бастай алады және олардың орындалуын қадағалай алады.
Ресурстарды оңтайландыру: команда рутиналық операцияларға аз уақыт жұмсайды және клиенттік базаны дамытуға шоғырлана алады
Жоғары ашықтық: жұмыс процестері — басшылық BI-есепте кез келген уақытта тапсырмалардың актуалды мәртебесін көреді және басқарушылық шешімдерді тез қабылдай алады
Тұрақты процестерді іске қосу және бақылау уақыты орталықтандырылған периодтылық баптауының арқасында қысқарды
Жаңа клиенттерді рәсімдеуді жеделдету: енгізілген шаблондар процестерді бұрынғыдан үш есе тез бастауға мүмкіндік берді
Қосымша шығындарсыз төменгі тарифте тұрақты тапсырмалардың толық функционалын сақтау
Құрылыс саласындағы мердігерлік ұйым

Реттелетін рұқсаттары бар келісу процесін әзірледік. Енді әр қызметкер тек өзі жауапты құжаттарды ғана бекіте алады
Келісу парағын құрдық. Онда әрбір қатысушы үшін қолтаңбалар мен барлық қосымша мәліметтер автоматты түрде тіркеледі
Жабдықтау бөлімі үшін бөлек кеңістік баптадық. Қызметкерлер сатып алуға өтінімдер қалыптастырады, жеткізушілерді салыстырмалы талдаудан өткізеді және нәтижелерді басшылықпен тікелей келісе алады
Төлемдер реестрін ұйымдастырдық. Директор алдағы төлемдерді бір қарағанда бағалай алады және екі басу арқылы оларды бухгалтерияға жібереді
Сатып алу өтінімдерін қалыптастыру және жеткізушілерді салыстырмалы талдау жылдамдығы 50%-ға артты
Бақылаудың ыңғайлылығы: басшы барлық төлем сұраныстарын бір реестрде көреді және оларды орындауға секундтарда жібереді
Жоғары ашықтық: құжат айналымын жеделдетті және бөлімдер арасындағы өзара әрекеттестікті жеңілдетті
Келісу жылдамдығы 70%-ға өсті
AI Consult несиелендіру бойынша консалтинг
Контакт орталығы интеграцияланған Битрикс24 негізінде портал енгіздік, онда жасанды интеллект клиенттерді автоматты түрде біліктілікпен бөледі, оларды қызығушылық деңгейі мен қажеттіліктері бойынша таратады.
Өтінімдерді өңдеу уақытын қысқартатын клиенттерден құжаттарды автоматты сұрауға арналған ыңғайлы CRM-формасын әзірледік.
Жеке несиелендіру шарттарын қоса алғанда, келісімшарттарды автогенерациялауды баптадық, бұл қолмен енгізуді болдырмады.
Барлық клиенттік құжаттаманы рөлдер бойынша қолжетімділікпен қауіпсіз сақтауға арналған бұлтты дискіде қорғалған қойманы ұйымдастырдық, жоғары қауіпсіздік деңгейін қамтамасыз еттік.
Кеңес алу тиімділігін қадағалайтын және клиенттермен өзара әрекеттесуді оңтайландыруға көмектесетін аналитика жүйесін құрдық.
Алғашқы байланыстан келісімшартқа қол қоюға дейінгі кеңес процесін автоматтандырдық, барлық кезеңдерді бірыңғай экожүйеде синхрондауды қамтамасыз еттік.
Құжат айналымын автоматтандырудың арқасында клиенттік өтінімдерді өңдеу уақыты 60%-ға қысқарды.
Барлық клиенттік деректер сенімді қорғалған, ал оларға қолжетімділік қатаң реттелген, бұл клиенттердің сенімін арттырды.
Контакт орталығы автоматты режимде жұмыс істейді, қызметкерлердің ресурстарын күрделі тапсырмаларға босатады.
Басшылық нақты уақытта негізгі көрсеткіштерді қадағалай алатын ашық есеп беру жүйесін алды.
Кеңес алу тез және дәл ұсынудың арқасында клиенттердің қанағаттану деңгейі өсті.
Автоматты генерацияның арқасында келісімшарттар мен құжаттарды рәсімдеудегі қателер іс жүзінде жойылды.